„Daj się poznać” – podsumowanie

Dziś 15.11, a więc oficjalny koniec konkursu „Daj się poznać”. Mówiąc krótko – nie udało się. Czemu? Konkurs zbiegł się w czasie z pisaniem pracy magisterskiej oraz ponadtygodniowym wyjazdem za granicę. Pewnie lepsze zarządzanie czasem pozwoliłoby doprowadzić projekt do stanu względnej używalności, ale teraz nie ma co się nad tym zastanawiać.

Z czego jestem zadowolony:

  • przez dłuższy czas byłem zmobilizowany do blogowania, czego skutkiem jest kilka popełnionych postów więcej (i mam nadzieję, że ta tendencja się utrzyma, jeżeli nie wzrośnie),
  • podczas researchu tematów opisywanych w ramach konkursu, sporą część z nich przemyciłem do pracy magisterskiej,
  • ruch na blogu znacznie się poprawił, do średnio 40-50 unikalnych wizyt dziennie,
  • 9 postów zostało „wydotnetomaniakowanych”,
  • czytając inne blogi dowiedziałem się wielu ciekawych rzeczy – wg mnie wszyscy wykonali kawał dobrej roboty.

Posty związane z konkursem:

  1. „Daj się poznać” – 63. uczestnik (41 odwiedzin)
  2. Osadzanie XNA 4.0 w Windows Forms (360 odwiedzin)
  3. [XNA] Kamera FPP (267 odwiedzin)
  4. Deus ex adfectus machina – menedżer stanów (96 odwiedzin)
  5. Pomysły, pomysły, pomysły.. (44 odwiedzin)
  6. ThemeFestival na wybiegu, czyli modele (34 odwiedzin)
  7. Okiełznać mysz w XNA + WF (111 odwiedzin)
  8. [XNA] Picking, czyli zaznaczanie modeli (102 odwiedzin)
  9. VS2010 + AnkhSVN (185 odwiedzin)
  10. Graf sceny (129 odwiedzin)
  11. [XNA] Rysowanie bez modelu (67 odwiedzin)

Projekt ThemeFestival nie umarł, został raczej przesunięty na bliżej nieokreśloną przyszłość i inną platformę sprzętową (z zachowaniem tych samych technologii).

Wszystkim zakwalifikowanym do dalszego etapu konkursu życzę powodzenia i gratuluję 🙂

Be Sociable, Share!
czoper opublikowano dnia 2010-11-15 Kategoria: Daj się poznać, Theme Festival | Tagi:,

Jedna odpowiedź Zostaw komentarz

  1. #1Michniewicz @ 2010-11-18 23:38

    Zrobić grę to spore wyzwanie… Oprócz technologii trzeba też ogarnąć „ludologię”, czyli sprawić, żeby się fajnie grało. Po swoich pierwszych próbach z pisaniem gier stwierdzam, że prawdą może być to co, czytałem kiedyś na blogu jednego z game developerów (tłumaczenie dość dowolne i z pamięci) – „twoich pierwszych dziesięć gier będzie obsysać – więc zrób je jak najszybciej” 😉

Zostaw odpowiedź

(Ctrl + Enter)